Sigitas Babilius

Gimęs – nežinoma

Faktas Nr.1 – potencialus interesų konfliktas dėl darbo TV3 Žinių tarnyboje ir Valstybės saugumo departamente

2010 m. lapkričio mėnesį Sigitas Babilius pradėjo dirbti TV3 Žinių tarnybos vyriausiuoju redaktoriumi. Iki tol S.Babilius dirbo savaitraštyje „Atgimimas“ (kurio redaktorė buvo jo žmona Indrė Makaraitytė), naujienų portale „Delfi“, Lietuvos radijo ir televizijos asociacijoje (LRTA), VšĮ „Litvakų fondas“. (šaltiniai - tv3.lt, 2010.10.29, delfi.lt, 2007.05.16, delfi.lt, 2012.01.20)

2012.02.29 Darius Kuolys viešai apkaltino Sigitą Babilių vykdant VSD nurodymus ir pasinaudojant pareigomis manipuliuojant viešąja nuomone:

[..] Kodėl saugumo nurodymus uoliai vykdžiusią šio kanalo (TV3 – red.pastaba) Žinių tarnybos vadovę Jolantą Butkevičienę pakeitė tiesiogiai Dainiaus Dabašinsko kuruotas VSD pareigūnas Sigitas Babilius, pagal saugumo užsakymus manipuliuojantis lietuvių viešąja nuomone? [..]

(šaltinis – bernardinai.lt, 2012.02.29)

Tos pačios dienos vakare Sigitas Babilius pats pripažino darbo VSD faktą:

[..] Pranešu, jog tiesioginis mano viršininkas darbo LR VSD metu buvo Vytautas Pociūnas.

(šaltinis - alfa.lt, 2012.02.29)

Comments are closed.